Snart bio

Har diskat och plockat och möblerat lite här hemma, jag Erik och J :) Snart ska vi åka till bion, har fått låna eriks pappas bil. Vi har ju varit ute på lite ärenden! Vi var på ikea och nu köpte vi mattan jag hade kollat på ! Den blev jätte bra i sovrummet, nu till veckan skall jag och Erik börja rensa lite bland saker, se vad vi ska ta ner till källaren! Är så mycket små skit överallt, behövs mer ordning och reda! Vi har ju inte brytt oss om det så mycket eftersom Erik inte bott här. Men nu jäklar! ;P

Jag hoppas att filmen är bra, har höga förväntningar nu! :)

Vad görs denna Lördag??

Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv. tusen tack! Jag ritar ju blyertsporträtt också, men kände att det var dags att hitta på något eget&unikt också :D kram

2010-09-04 @ 17:44:47
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0