Shopping !

Igår möttes jag och Ewe på stan och kikade runt lite sen kom Anna förbi och vi tre gick på stan. Det var väldigt trevligt och roligt! Vi hittade alla fina saker så på löningsdagen ;P hihi

Här är mina fynd:

Detta linnet hittade jag på Gina Tricot, kostade 99 kronor. Det är mörklila i verkligheten eller vad man ska säga. Går ner över rumpan och det älskar jag, gillade även mönstret!! :)


Prickigt självklart, detta är byxkjol eller vad det heter. De var jätte fina på, så de köpte jag direkt hos HM, det kostade bara 149 kronor!

Jag köpte även ett par prickiga strumpbyxor och ett rosettspänne till håret på Lindex:)

Jag hade en väldigt tur för jag skulle köpa smink också, Mascara och foundation. Det var rea på båda varorna som jag använder, det var väldigt lägligt! Sparade över 100 kronor :)

Maxfactor, 2000 Calorie , orginalpris: 130, jag köpte den för 69 kronor.
Loreal, True match, orginalpris ca 140, jag köpte den för 119 kronor.

Efter staden så åkte jag hem och satte mig och pluggade en stund och Erik åkte ner till stan med sina föräldrar, När han kom hem hade vi myskväll. Det hade jag längtat efter!

Kommentarer
Postat av: S'

jättefint linne! :)

2010-09-25 @ 09:58:28
URL: http://sannasdreamland.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Missbella tävlingen är avslutad, gå in och kolla om det var du som vann! Om inte så finns det andra tävlingar du kan vara med i! :D

2010-09-25 @ 19:56:12
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0