Mina bebisar


Har varit och är så stolt över dem måste jag säga! De var jätte duktiga när de bodde nere i Linköping närmare bestämt Tolskepp. De trivdes bra och de kom snabbt underfund med vart allting de behövde var! De har varit jätte duktiga hela sommaren. Nu när vi åkte hem var de lika underbara, det var lite gnäll på Tingeling när vi åkte iväg i början men hon gav sig väldigt snabbt sen sov de allihopa i bilen. De gjorde inga behov under den långa resan så jag var stolt kan jag säga!!!

När vi kom hem till lägenheten var det som om vi inte hade varit borta för de la sig på sina vanliga platser och bara njöt. Så mammis är riktigt stolt nu kan jag säga!! små änglar är vad de är <3


Mammas Tingeling !

Scilla är ute på promenad :)

Dollar myser med captain (Emelies bebis)

En del säger att allt kan säljas för rätt summa pengar men det finns ingen summa som skulle göra så att jag skildes från mina änglar. De har gjort så mycket för mig, mer än vad de flesta kan föreställa sig. De vet hur man räddar ett liv.


http://www.youtube.com/watch?v=QKiGvEfMD6g&translated=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0