Mimos pizzeria

Igår gick vi till Tommy och Mimo och det var som en resturang, jätte skojig ide och mysigt :) När vi kom dit fick vi en meny som Mimo hade gjort med de olika pizzorna och drycker.


Mums kan jag säga!

Erik tog iste och jag vatten, fick det i vinglas och bestiken var inlindat i blå servetter :)

Tommy och mimo grejade i köket medan jag och Erik satt i soffan och kände oss bortskämda, hehe det var kul när mimo skrev våra beställningar på låtsas i handen, sä sött!

Full rulle!
Jag som aldrig har ätit hemmalagad pizza med sån botten fick en riktig smakupplevelse, var jätte god mat! Otroligt duktigt av Mimo!


Min Pizza, Med räkor, skinka och ost! Det var super god. Orkade inte hela igår så jag har käkat det som lunch idag också!

Tack Mimo och Tommy för den goda maten och trevligt sällskap!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Ser jättegott ut :)

2010-09-21 @ 14:54:00
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0