Inte helt bortglömd

nej inte helt, men några dagar nu har bloggen varit lite åt sidan. Fast jag ska börja skriva igen men ibland så tappar jag lusten och vet inte vad jag ska skriva. Igår var vi i Kristinehamn och träffade J och C, det var mysigt. Kollade på film med C och spelade biljard med J. :) När vi kom hem så givk vi över till Tommy och Mimo och käkade lite plockmat (otroligt gott) och tittade på Idol! :) Det var mysigt !

Idag blir det en del att göra, fast det är bara bra. Är skönt när dagarna är strukturerade.

Planer:

- Träffa min handledare på skolan klockan 09.00
- Hem och plugga, skriva och fixa med feedbacken jag får.
- Efter lunch ska jag träna med Ewe.
- På eftermiddagen ska jag och Helene gå ut och gå och prata lite.
- Ikväll blir det att plugga vidare.

Jag ska ringa till Elin också, var så längesen jag träffade henne. Det skulle vara kul att ses !!


Min underbara kusin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0