Inredning

Erik har möblerat om i sovrummet så nu skall jag på mattjakt på Ikea! Ska även kolla på lite blommor :) Får se vad jag hittar för något skoj. Mimo och Sofie har redan åkt, skulle förbi hennes sommarstuga och hämta saker. Sabina kommer och hämtar mig snart så skulle vi 4 ses utanför Ikea.
Tommy och Mimo har flyttat in i lägenheten brevid oss, vägg i vägg :) Så igår var Erik där och hjälpte till och jag tittade in lite mellan varven som jag sov på. De kommer att få det jätte fint! Badrummet var redan skit snyggt! :) Så jag tror att Erik och Stefan skall in och hjälpa till en stund sen. Alla ställer upp på alla när det gäller flyttar!

Nej nu ska jag ta på mig mina söta svartvita skor och åka ut en sväng. Se hur jag mår sen, det avgör om jag ska prova träna imorgon med Ewe!




Minnen med många skratt på en och samma dag!
Jag och My, Barbie och Mössan :):)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Hoppas det gått bra i skolan. SKönt med sista terminen antar jag. Tänkte att vi kan väl träffas någon dag när jag är inne i skolan om du har tid och lust. Är inte inne så många gånger, tror det är ca 4 gånger i september sen en gång i november. Sen är jag klar :)

2010-09-01 @ 18:22:36
Postat av: Madde

Hej.

Hoppas det gått bra i skolan. SKönt med sista terminen antar jag. Tänkte att vi kan väl träffas någon dag när jag är inne i skolan om du har tid och lust. Är inte inne så många gånger, tror det är ca 4 gånger i september sen en gång i november. Sen är jag klar :)

2010-09-01 @ 18:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0