I rymden finns inga känslor

Vi kollade på denna svenska film igår och jag blev glatt överraskad. Jag gillade filmen skarpt, det fanns stunder att skratta till, stunder man ville gråta, och efter filmen kunde jag inte tänka på något annat. Att hjälpa människor med speciella behov är något som ligger mig oerhört varmt om hjärtat och mina känslor väcktes verkligen utav denna filmen!

Jag tycker att det verkligen är en sevärd film, den väcker känslor för dem som kan sätta sig in i andras känslor och ta in en annan värld som faktiskt många lever i.


http://www.youtube.com/watch?v=xW1lkjfCTgg

Det är en komedi men under ytan finns så mycket mer att ta lärdom av! Jag älskade filmen!



Apan Emelie , apan!

Kommentarer
Postat av: Viki

Sv; Taaack så mycket!! :)

Så fin blogg du har! Allt bra sötis? <3

2010-09-05 @ 13:26:52
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: Barbie

APA!!! :D Älska! det gillar vi! Jag så filmen i söndags den är grymt bra! Älskade den. Saknar dig min apa! :D

2010-09-07 @ 08:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0