HUND eller KATT?

Haha nej bara en Ragdoll ;P Jag är så STOLT över Tingeling, hon promenerade jätte bra ner till Ica! Ibörjan var det lite segt (hon ville käka gräs) Detta fick hon göra i mammas famn en liten bit och det var gott :)


Det var inga fel att få käka lite ;P

När Erika och Helene var inne och handlade så satt jag och Tingan utanför, hon blev jätte fascinerad av en sån ingång som snurrar. Hon satt där och kollade precis vid fönstret jätte länge! Sen hoppade hon upp till mig och låg på bänken en stund fast det var inte så långtid för det var för mycket roligt och spännande!

När de hade handlat klart och vi gick hem gick hon nästan hela vägen (Inte där jag ansåg att det var farligt, vi väg och dylikt) Jag ropade på henne och hon halv sprang efter mig. Till och med när hon började bli lite trött. Nej jag kan inte säga så mycket mer än att jag är stolt. Funderar på att gå ut med henne oftare så att hon "lär sig" att gå efter ännu mer. Nej jag vart helt chockad SÅ duktig var hon!!



Här går vi i skogen, det var frestande med allt som fanns att nosa och käka på ;P

Ville inte riktigt lämna skogen ;P


Nu var vi nästan framme vid ICA, Helene är det som tagit alla söta kort!

Jag hade självklart med mig min barnvagn, ifall hon skulle bli för trött. Helene och Erika drog på den hela vägen. Sen packade vi den lite med dricka och såna tunga saker ! :)
Sorry Erika men ett skratt förlänger livet om dina vänner ser detta ;););)

Jag tycker i allafall att du ser söt ut ! hihihihi

Kommentarer
Postat av: Helene

Korten blev jättefina :)

2010-09-09 @ 18:05:35
URL: http://smultronblomster.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha, du är förlåten Malin:P

2010-09-09 @ 20:47:58
Postat av: Erika

Haha, du är förlåten Malin:P

2010-09-09 @ 20:48:42
Postat av: Malin Holst

Det ska bli FETT med röj :D

2010-09-09 @ 23:09:24
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0