Hittade denna på conler.se

1. Hur gammal är du om fem år? 27...oj då
2. Vem var den sista du träffade? Erik
3. Hur lång är du? 176
4. Vilken var den senaste filmen du såg? I rymden finns inga känslor
5. Vem ringde du senast? Mimo
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ja du, vet inte riktigt ...
7. Vad är dagens planer? Gå ut och äta med kompisar!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa :)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Det var i onsdags, fikade hos mormor :)
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
13. Har du någon gång hittat en katt? beror på hittat .. . figaro minns jag, när jag var liten matade jag honom..
14. Vilken är din favoritplats? I mitt hem,
15. Vilken plats föredrar du minst? ja du... typ en bajamaja eller något.. på nån sunkigcamping
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus men familj.
17. Vad skrämmer dig? Att inte kunna styra över sig själv...
18. Vem fick dig att skratta senast? Sabina och Erik
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Neee tycker jag inte !!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Min dator kan inte flytta på sig så...
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan kläder, blir för varmt annars !
22. Hur många kuddar har du i sängen? vi har tre, fast en är min ;P
23. Hur många landskap har du bott i? ett, eller två om man räknar över en sommar!
24. Har du någon gång spytt? Ja det har väl hänt några gånger sådär... ;P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor!
26. Är du social? Ja det tycker jag, när jag vill ;P
27. Vilken är din favoritglass? hmmm ... tror att det är de här indianglassarna med strössel på !
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Massor av saker, men först köpa en diabeteshund.
29. Tycker du om kinamat? Ne inte min grej!
30. Tycker du om kaffe? uhhhh
31. Vad dricker du till frukost? Vatten ... trist jag vet
32. Sover du på någon särskild sida? Ja jag sover på vänster sida och in mot väggen!
33. Kan du spela poker? ja som hobby med kompisar!
34. Tycker du om att mysa? Det beror på med vem.. hehe nej då det är klart!
35. Är du en beroendemänniska? Ja jag har beroenden som både är positiva och negativa!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej faktiskt inte !
37. Vill du ha barn? Ja i framtiden :)
38. Kan du några andra språk än svenska? yes ;P
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja det har jag,...
40. Föredrar du havet eller en pool? Åh havet måste säga, fast pool är gött det med!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Shopping, mina katter och roliga saker!
42. Äger du dyra smycken? nee inte direkt..
43. När känner du dig lycklig? När jag tänker på mina vänner, familj och mina katter!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En sån där MM godis ..
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är roliga på sitt sätt, men det måste vara Elin min kusin, hon är så tokig ;P
46. Välj ett ärr på din kropp? ja du, svårt...
47. Vad har du för ringsignal? Rababababa ba ba bababa ....
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Kanske mamma och pappa har?
49. Flirtar du mycket? Nej inte direkt..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? minns jag inte
51. Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag att jag minns!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej jag kör så lagligt så :)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Det var en av mina skolböcker!
54. Läser du dagstidningen? Ne aldrig..
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej, Wendy när jag var mindre..
56. Dansar du i bilen? Har väl hänt ;P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning, gillar skivor ;P
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Massa intervjuer!
59. När var du i kyrkan senast? oj... morfars begravning tror jag..
60. Vilka personer utmanar du? Helene, Malin, Mimo, Sabina, Madde :)

Kommentarer
Postat av: Helene

Haha.. :P Så du menar att jag skall kopiera och fylla i också.. hummmmmm

2010-09-17 @ 21:54:05
URL: http://smultronblomster.blogg.se/
Postat av: Helene

btw. Kolla in denna blogg -> http://sminkladan.blogg.se/ Helt sjuukt fint.

2010-09-18 @ 10:30:15
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0