God morgon :)

Har precis gjort mig iordning lite , hehe fått på mig kläder i allafall:) Ska snart gå iväg och rösta , jag Erik och Helene. Sen ska jag och H till skolan och sitta och läsa i bibblan! Hoppas att vi hittar det vi söker! :)
Idag kanske vi ska samlas och kolla på valet några stycken, ska bli intressant. Jag och Erik röstar ju inte samma som de gör ! hehe Fast vi skulle nog spela TP också !

Nej nu ska jag tjata lite på Erik om vi kan spela guitar hero en sväng innan vi ska gå ;P


http://www.mannythemovieguy.com/images/guitar_hero.jpg

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, får inte jag gå med och rösta?:P

2010-09-19 @ 09:15:41
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-19 @ 12:32:46
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej vännen. Ja det var så skönt med en snabb kram på skolan, det behövs alltid. ALltid skönt att slappa, har dock varit lite duktig och höst rensat i trädgården (inte klar) och pluggat idag. Så lite har jag allt gjort. Är inne veckan som kommer och sen 2 dagar v 44 sen är jag klar :) Så jag tänkte om vi kan försöka ses i september nu, för sen har jag inget busskort. Om inte du har lust att komma hit snart :) puss :)

2010-09-19 @ 17:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0