God morgon

idag är jag uppe med tuppen känns det som, vi hade ställt klockan på 6.45 för Erik skulle åka ner till sina föräldrar efter frukost och köra dem för de ska bort tills imorgon. Så när han har gjort det så tar han med sig Grace hit, hon ska få vara i vår lägenhet. Jag hoppas verkligen att det går bra med katterna och henne men jag tror det i allafall!



Snart ska jag gå in till Mimo och väcka henne, mycket som ska göras idag. Hon ska ha födelsedagsfest och inflyttningsfest idag. Det kommer att bli trevligt, hon förtjänar gott sällskap och en mysig stämning! Jag ska försöka plugga lite också idag, skriva om en bok till :) Just nu har jag hunnit plocka, göra rent i köket, hängt upp kläder, ätit frukost osv. Så denna dag kommer att bli lång. Kanske får ta en siesta sen i någon timme ;P hihi

Vad ska du göra denna lördag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0