Fredag

Idag har jag varit i skolan och pratat om våra PM, det känns bra. Har mer koll på läget nu :) Var dock jobbigt att komma iväg eftersom jag fortfarande inte mår så bra ! Men nu är jag hemma och har käkat och J har kommit hit! Satt precis i soffan och målade naglarna, svarta och röda! ;P Kan visa er sen.

Vi ska antadligen till Bergvik senare och titta runt lite. Det om Stefan och Sabina skall iväg , stefan ville ha fillesonger ;P Annars har vi bokat bio imorgon som vi skall kolla på, i rymden finns inga känslor.






http://www.scenkonstbolaget.se/Produktioner/i_rymden_finns_inga_kanslor_186/20100802140429_irymdenaff_low.jpg

Det ska bli jätte kul att se den, verkar väldigt bra! J gav förslaget på den och filmen har ju premiär idag så det är perfekt att gå imorgon! ;) Eftersom jag har och arbetar mycket med olika svårigheter och diagnoser så ska det bli intressant att se en film om det.

Någon annan som ska se den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0