Att hitta rätt väg

Jag tror att det är de alla människor strävar efter. Att hitta rätt väg, den vägen som anses vara bra, den som ger dig ett bra och stadigt liv. Självklart skall man försöka få en bra tillvaro i livet men jag tycker att det är bättre att följa hjärtat än plånboken. Alla ska försöka uppfylla sina mål och drömmar, även om inte alla människor runt omkring anser att det är en bra ide. Det kan vara små, små saker som man kan uppnå och det kan vara stora saker att sträva emot. Det viktigaste tycker jag det är att vara sann mot sig själv och följa hjärtat den vägen som känns rätt för en själv.

Jag har en dröm som jag vill uppfylla. Jag vill ha en hund, jag vill träna med den. Detta är mitt mål, att jag skall få ihop vardagen så att jag kan ta hand om en hund. Detta är min dröm, vad folk än säger så kommer jag att uppfylla den när tiden är inne för det!

Ge aldrig upp dina drömmar, även om det kan vara svårt att nå dit, för det viktigaste är att vara sann mot sig själv.



Olle, familjen Samuelssons hund, helt underbar!

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Ja, de är dom verkligen :D:D

2010-09-03 @ 08:58:40
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Ellie

vad söt:)

2010-09-03 @ 12:31:55
URL: http://makemefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0