Åker till Kristinehamn

ikväll för att vara där tills på onsdag! Ska göra intervjuer till arbetet, känns jätte skönt att få dem gjorda! Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och tar det lugnt. Är skönt.

Idag har jag hunnit med:

- Tränat
- Fixat allt till intervjuerna
- Börjat skriva
- Läst lite litteratur

Känner mig ganska nöjd ändå! Har blivit en del gjort. Jag har svårt att börja skriva på riktigt eftersom jag vill ha helheten framför mig, med intervjuerna också! Så det kommer att bli mer på Torsdag när jag är hemma! Imorgon ska jag och Linnea förhoppningsvis åka till Madde och Magnus och kolla in deras hus! Skulle vara jätte mysigt!



Kommentarer
Postat av: David

You go, girl! :)

2010-09-13 @ 18:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0