Fredag,

snart helg men det känns inte så mycket. Idag har jag suttit och pluggat, kommer att hålla på fram och tillbaka hela dagen och kvällen känns det som. Har tagit en paus nu för att hitta lite nya krafter igen. Jag har skrivit mycket på diskussionen men jag känner mig inte nöjd så det kommer nog bli en hel del förändringar! Fast jag skall klara mitt mål idag, diskussionen skall vara färdig. Punkt slut!

Det känns verkligen att arbetet snart skall vara inne, pressen i kroppen, osäkerheten och allt det där. Kommer att bli mycket små pyssel att göra innan arbetet skall in på Onsdag! Fast jag känner att jag hinner men kommer jag att bli nöjd? Det kan jag nog inte svara på än!

ja så plugg står på schemat idag, skall även försöka att göra något kul och nått som jag vill göra lite senare ikväll, är ju faktiskt fredag;P


Bjuder på en bild också :)

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Tack gumman :D Det värmer när du skriker så!

2010-10-16 @ 12:55:03
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack älskling <3 Är jättenöjd ^^ Ha så kul ikväll nu!



Hälsa Eriksberg.

2010-10-16 @ 16:26:04
Postat av: Madde

Hej vännen!

Jag mår sådär har varit full rulle på både jobbet och med skolan.. Har varit lite hängig, huvudvärk, ont i kroppen och sovit dåligt.. Annars är det bra.. Huvudet upp och fötterna ner, så jag överlever.



Jag förstår att du har det mycket, vet precis hur det är. Skolan suger vad det gäller stress och sånt, känns alltid som man måste prirotera bort viktiga saker i sitt liv för att skolan tar så mycket tid vissa perioder..



Jag har bara 18 dagar kvar, sen ska jag försöka få mer tid till familj och mina vänner.. För nu känns det som skolan har tagit så mycket tid..



Du klarar examensarbete, du är så duktig så. Det är inga problem. Jag träffas gärna snart, det vet du :) KRAM KRAM KRAM KRAM / Madde

2010-10-16 @ 19:08:24
URL: http://handelen.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

Mmm jag med :D GUd vad mycket kort man kommer ta då :D

2010-10-22 @ 15:46:57
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0