Specialpedagogik

Det är det jag läser nu, min sista kurs på universitetet. Jag tycker att kursen är jätte intressant och det känns så rätt för mig att läsa inom detta ämne. jag har fått en glöd som jag inte haft på länge och jag ser fram emot varje skoldag, det är så mycket att lära sig och reflektera över. Jag har ganska mycket erfarenhet av detta ämne, så det är skönt att utvecklas! Helt underbart!

Idag är det föreläsning till klockan tolv, sen ska jag möta Ewe och träna<3 Ska bli skönt, har varit så mycket i skolan för oss att träningen inte blivit av lika ofta som vi ska träna. Sen blir det att gå hem och äta och göra sig iordning. För jag ska ner till malin och hjälpa henne klippa klorna på Nellan innan, Jag, Ewe, Mimo och Malin ska till Sabinas jobb och ha en makeover kväll.

Det kommer att bli sminkning, ansiktsmask, håret ska fixas och naglarna. Det är roligt att träffa ungdomarna och få umgås med dem i två timmar!

Fullt upp, men roligt är det!


Härlig ställning, haha Tingan i ett nötskal ;P så söt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0