Det finns änglar på jorden!

Mamma och pappa
jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar er, men jag ska försöka.
Ni är föräldrar som jag ser upp till, som får mig att vilja utvecklas.
Jag beundrar er empati, er förståelse för andra människor och hur ni
alltid kan lyfta upp mig när mörkret kryper sig på.
Ni dömmer inte, ni ser inte ner på någon, det ni gör är
att stötta och ge av eran otroliga kärlek.
Ni lyssnar alltid, ni försöker alltid att förstå. mamma
vi har alltid kunnat prata om allting. pappa vi förstår varandra
bättre än vad som går att beskriva.
Tack för att ni finns, jag älskar er av hela mitt hjärta<3


Helene, Ewe, Malin och Mimo!

Jag vill verkligen tacka er för stödet de senaste dagarna. Det värmer och hjälper
mig otroligt mycket att ha er i mitt liv. De smsen som får en att känna sig trygg,
klappen på ryggen som får en att inte känns sig ensam.
Frågan om hur det är, jag kan inte vara mer än tacksam över
att ni visar att ni bryr er.
Det ger mig styrka och jag lovar att när ni behöver det så
kommer jag att finnas där.
jag ville ge er så mycket kärlek!!
För det har ni gett mig!
Tack!!


Det finns änglar på jorden, jag har precis räknat upp sex stycken, om alla hade någon som er skulle de vara lyckligt lottade, för det känner jag mig!

Kommentarer
Postat av: Mimo

Ååååh så fint skrivet, blev helt rörd nu. Jag älskar dig gumman, du är mer än värd alla dina sex änglar, kom ihåg det <3

2010-11-17 @ 12:44:37
URL: http://mimosplace.blogg.se/
Postat av: Malin

TACK Malin för dom fina orden dom rörde och värmde våra hjärtan. Du är våran ängel som ger oss så mycket och vi älskar dig av hela våra hjärtan. 1000 KRAMAR från Mamma och Pappa.

2010-11-17 @ 19:13:47
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Malin

TACK Malin för dom fina orden som både värmde och gjorde att det kom en tår ivåra ögon. Du är våran ängel som ger oss så mycket. Vi älskar dig av hela våra hjärtan. 1000 KRAMAR från Mamma och Pappa.

2010-11-17 @ 19:34:28
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0