Jag lever

idag är det mycket bättre. Igår var det diabetesen som låg för högt vilket gjorde att jag mådde så dåligt. Jag somnade direkt efter skolan sen så åkte jag och handlade! Det var skönt att få det gjort! Jag var så sliten igår så jag gick och la mig tidigt. Var dålig uppdatering igår men jag hoppas att ni förstår.

Igår låg jag på 17 i socker och högre under hela dagen så då kom de vanliga tecknen. Trötthet, törstig och kissnödig. Jag mådde illa och hade ont i magen, kan ha varit sockret också eller något annat.

Men idag är jag fit for fight igen!!

Hinner inte svara på kommentarer just nu på morgonen så jag gör det ikväll, men snart blir det dagens outfit, rött och svart!! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0