Gårdagen i stallet

Vi åkte ju till k-hamn och hämtade min lillasyster Jessi och sen C. Sen åkte vi ut till stallet och pysslade om jessis häst Humle. Han är världens goaste, C var jätte duktig och borstade och hjälpte till. Jag tycker att det verkade som om Humle kände på sig att C var lite speciell. Precis som djur känner att det är ett barn. Tyckte att det var helt otroligt!

Här är lite bilder : (jag lägger inte ut några bilder på C)


Vi mötte en stallkatt, jätte go. Jag och C myste med den en stund ;)

Humle hade rullat sig i hagen så han fick duscha benen, det gjorde ju självklart mammi Jessi :)

Nosen var också smutsig ;P

Här hälsar jag på Humle, hehe han är så fin ;)


Här är han borstad och fin, pälsen verkligen blänker :)

C tyckte att det var roligt att få borsta och greja, C har en kärlek till djur. Jätte duktig att lära sig hur man ska borsta och så. Sen fick C ge Humle ett äpple, då blev han glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0