Woho :)

Nu har jag hunnit med massor :) Har städat, slängt skräp, ätit lagat mat, tränat prefix och enheter, börjat packa lite, sorterat alla papper här hemma, plockat överallt. Har även funderat lite på lördag, har i allafall hittat en rosa skjorta, och rosa läppstift , haha jag kommer inte att se klok ut, jag brukar aldrig ha rosa grejer, mest rött och svart ;P Men det är roligt att ha ett tema :)

Det är jag Malin och Sabina ;) Helene funderar på att följa med också, skulle vara jätte roligt:) Hihi väntar på samtal från Mimo och Madde om de också ville gå ut ;)

Jag flyttar ju hem på fredag så det känns bra att gå ut den helgen. Har massa plugg men jag har försökt att jobba ikapp eller jobba mer och så inför nästa tenta så att jag kan gå ut på lördag! Först trodde jag att det bara skulle bli plugg men jag känner att det skulle vara jobbigt att sitta hemma och plugga på en lördag. Därför är det ju perfekt med tjejkväll, eftersom inga killar är hemma för oss tjejer, kan vara jobbigt att gå ut med par när man själv är ensam ;P Hehe snyft snyft nej då, är så glad för Eriks skull!

Ska bli en rolig kväll måste jag säga :)



haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0