gäsp...

Vaknade vid sex i morse, funderar skarpt på att gå och lägga mig en stund igen sen, skulle vara skönt! Idag står det ganska mycket på schemat:

- Diska
- städa
- Slänga skräp/kartonger
- Läsa igenom inför tentan
- Kanske räkna några tal
- Åka till Kristinehamn
- Packa lite saker
- Myskväll med mamma

Känns som inte timmarna på denna dagen räcker till ! Men det är väl roligt att ha massa saker att göra, med de på mitt schema är inte så roliga direkt! Men men , imorgon är det juh tentan i allafall , ska bli skönt att få göra den. Pratade med Linnea igår och vi kom fram till att det är BARA ETT PROV, världen går inte under! Men innan känns det ju så!

Jag satt i lägenheten igår och bara skratta , och log så att tårarna började rinna, känslan som gjorde det, var att jag klarar det !



En bild från Turkiet, längtar verkligen till sommaren!!!
Där var jag röd ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0