Tips på skor!

Jag älskar verkligen skor, alla dess former och färger! Speciellt nu till sommaren är det härligt att shoppa loss lite skor. jag har kollat runt lite på olika hemsidor och hittat lite olika skor som jag tyckte var fräscha och snygga!

Jag kikade in på skopunkten denna affär finns oftast runt omkring men de har ju en nätshop som man kan kika in på. Det är väldigt bra priser på skopunkten, "ta tre betala för två", "köp tcå par och få 50% rabatt på ett par skor". Detta har nog ingen missat men jag tycker att det är perfekt att shoppa med någon och sen kunna använda sig av dessa rabatter. Om man inte köper tre skor själv då :)
http://www.skopunkten.com

Tips:

Pumps från Skopunkten.com

Prickiga pumps, 299 kronor
Jag älskar prickar, både på skor och kläder. Det ger en väldigt gullig känsla enligt mig samtidigt coola skor som sticker ut ur mängden. Jag har själv ett liknande par och de är sköna att gå i. Det tycker jag är viktigt, och att de är snygga! Perfekta skor som piffar upp en outfit!


Sandalett från Skopunkten.com

Rosa sandaletter, 349 kronor
Dessa är riktiga fest och finskor enligt mig. De lyser upp med sin diskreta, blanka rosa. Väldigt snyggt till en enkel klänning och med accossiarer som passar. Alltid lika kul att kunna leka med färger. Dessa skor sitter stadigt på foten, kan vara bra vid olika tillfällen. (hihi)



Pumps från Skopunkten.com

Pumps med rosett, 199 kronor.
Detta är enligt mig ett riktigt kap, de har en diskret färg som passar till allt. Det är öppen tå som gör att de målade tånaglarna får chans att synas. Det är en stadig klack och två vackra rosetter fram. Dessa var mina favoriter, och till det priset! Bäst att passa på :)

Vad tyckte ni om skorna?


ERAN ÅSIKT
ska jag fortsätta lägga ut tips om kläder och skor. Är väldigt roligt och jag hoppas att ni gillar det.

Kommentarer
Postat av: jOSSA

sv: ja precis. ja det är ju bra :)



hos min pappa har vi en schäfer och min bästa kompis har även 2 hundar, som typ är som mina också, hehe :)



oj, kan förstå att det blir mkt här! vad är de för raser? :)

2010-06-16 @ 13:49:28
URL: http://josya.blogg.se/
Postat av: Mimo

Till http://www.zimwiz.com/gallery/slideshow.php?set_albumName=cute-cats

2010-06-16 @ 14:02:01
URL: http://mimosplace.blogg.se/
Postat av: Sanni

Hej hej ;) Har kolalt in din blogg jag tycker att den är verkar vara intressant ;) kolla in min blogg där jag bloggar om livet som dansare vad jag gr på min fritid, Justin bieber såklart ;)

www.saniistheshit.blogg.se

2010-06-16 @ 14:24:58
URL: http://saniistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0