Nervös ?

ja lite nervös börjar jag bli just nu, har tenta imorgon. Det känns i kroppen att något är på gång! Så imorgon klockan kvart över åtta får ni hålla tummarna för mig, för då börjar jag räkna. Jag tycker verkligen att dessa räknesätt är svåra men jag har verkligen försökt plugga så mycket jag kan innan det här. Hur det än går på tentan så är jag stolt över mig själv. Jag har lärt mig så otroligt mycket under Kreativ matematik, jag kommer att se tillbaka på denna kurs på ett positivt sätt även om den har varit den tuffaste kursen hittils!

Jag har packat min väska inför imorgon, ska ha med mig mackor och lite frukt och godis och sånt. Det kommer att behövas om man säger så! Tänkte hoppa in i duschen snart sen ska jag gå och lägga mig! Väntar på ett samtal först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0