Närmar sig Bal

och student för många. Blandannat min syster, ska bli roligt att få se henne på studenten. Hon har varit otroligt duktig i skolan! Jag miss själv när jag var på bal hehe , Jessi har också varit på en med hennes kille Rasmus! De fick välja vem de vill ta med, det fick dock inte jag så jag kunde inte ha Erik vid min sida tyvärr.

Lite gamla bilder jag hittade:


Jag på min bal för ca 3 år sedan

Erik var självklart med utanför i allafall<3


Vackra Jessi på Rasmus bal, hon lånade min klänning :) Men nu i år ska hon ha en röd klänning!!

Så vackra!

Lovely!!

Kommentarer
Postat av: Mimo

Haha jag såg din kommentar i Kissies blogg! Log för mig själv ^^ Men den saten borde INTE få bära mina snyggisar haha.

2010-06-01 @ 19:48:29
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0