Hej hej !

Har varit en lång dag och det är mycket kvar ;P I morse vaknade jag vid klockan 5 på morgonen, väldigt ovanligt! Jag gick upp lite innan sju och käkade frukost, mina ögon var svullna på morgonen för att jag var så trött. När jag var färdig så mötte jag Helene och vi gick till skolan och räknade! Vi var där mellan 08.30 till 12.00 ungefär! Vi satte oss ute i solen en stund också för att få en liten rast!

Nu har jag kommit hem och har pratat lite i telefon med Linnea:) Efter det satte jag mig och började skriva på min komplettering från en klasslektion, om man missar en sån lektion så får man en uppgift! Så jag har fullt upp med den just nu! Kommer nog att ta ett tag!

Sitter med lite spänning i magen och väntar på besök. Jag ska antadligen bli stödhem åt en av dem jag är kontaktperson åt, så nu ska någon komma hem till mig och kolla hur jag bor och träffa mig. Ska bli spännande. Hon borde komma vilken minut som helst för vi sa klockan 14.00. Har även skrivit under papper med min tillåtelse att kolla polisen och socialen. Sen ska både jag och Erik ha två referenser de kan ringa till och fråga om oss. Så det är mycket jobb, detta tycker jag endast är positivt, finns så många som bara vill åt pengarna och inte tänker på barnen. Det är bra att de har koll!!

Vad har ni gjort idag?


Några år sedan ;P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej men va spännande! Hur gick det? Hur ofta ska personen i fråga vara hos er då? :)



SV: vad gullig du är, det är bara att kika på så får du säga till om du blir intresserad av något smycke. Ska lägga upp nya idag också! /L

2010-06-09 @ 09:01:18
URL: http://lisamacgyver.blogg.se/
Postat av: simone

Snygging ;D Ska du sola något idag? Här öser det ner regn och är grått :/

2010-06-09 @ 11:16:45
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0