Firande med Elin !

Jag och Elin har båda två klarat detta skolår och det känns helt underbart! Så vi bestämde oss för att åka ner till stan. Där shoppade vi lite, jag köpte söta hårspännen, snoddar och ett halsband! Jag hittade även Min häst tidningar , var bara tvungen att köpa! Snacka om barndomsminnen!!!! Det ska jag lägga mig och läsa innan jag somnar! Eli9n hittade en Conceler, svart nagelack, en skitsnygg väska, hårspännen, minns inte om det var något mer... vi handlade lite i allafall, jo förresten ett par skit snygga örhängen köpte hon!

Min shopping:


Ett längre halsband, från Lindex, 29.50 kronor

Jätte söta hårspännen! Tänkte nog testa dem imorgon, Lindex, 14.50
Köpte även massa snoddar, alla hår acossiarer var det halva priset på! Så jag köpte ca 50 stycken snoddar för 14.50 !! Snacka om perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0