En guldstjärna till

Dollar idag, han var så duktig. Han satt lugnt i kattburen och han skötte sig jätte bra inne hos vetrinären. Han gick till och med fram och hälsade! Han gick ur och in i buren duktigt och jag var så stolt!


Han la sig till ro innan vi skulle åka, hade med sig en liten boll också!

Kom en massa andra djur när vi satt och väntade, det var riktigt intressant för honom! Hade till och med gallret öppet och han låg kvar. Jag klappade lite på mitt hjärta också!

Inne hos vetrinären... Här luktade det massa roliga saker!

Han fick ett halsband också, nästan som bebisar får på bb , hihi han var så söt. Här är han ännu mer nyfiken, det vara bara han och jag i rummet.

Sen gick han på en liten upptäcksfärd!

Jag är så stolt över honom, jag hoppas att allt går bra och att han mår bra när han kommer hem!


Tycker alltid att det är jobbigt att åka från djursjukhuset utan kisse missen.
Någon annan som har djur?

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Tack hjärtat! <3

2010-06-16 @ 10:04:27
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0