Djursjukhuset

Jag vaknade vid 4 första gången av att jag hade två galna, hungriga katter vid varje sida. Tingeling är alltid värst när det gäller mat! Jag fick inte ge Dollar någon mat efter klockan sex igår och jag var ju inte hemma så då hade ingen av katterna någon mat! När jag kom hem igår fick jag låsa in Dollar i sovrummet och ge tjejerna lite att tugga på. Det gjorde ont i hjärtat, han satt där inne och jamade! Så i morse så var tjejerna jätte hungriga igen och då fick jag göra samma sak igen, stänga in Dollar.

Har precis varit och lämnat honom hos vetrinären, idag ska han kastreras! Jag ska hämta honom klockan tre istället för fyra! Jag hoppas verkligen att han inte håller på som han gjorde innan sen, Tingeling och han bråkar så mycket då:

Dollar är sugen, han försöker sätta på Tingeling och hon är steriliserad. Hon blir jätte arg på Dollar, han springer efter henne. Då blir Scilla arg på Tingeling för Scilla skyddar Dollar.

Så roligt har vi haft det hemma, det låter verkligen som om de vill döda varandra. Jag hoppas att det blir bättre nu iallafall! Känns skönt att jag fick en tid ganska snabbt ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0