Bal

Idag är min syster på bal med hennes kille Rasmus. Kunde tyvärr inte vara med men mamma och pappa har tagit massa kort! Kom att tänka på hur fort tiden egentligen går, det var tre år sedan jag tog studenten. Känne konstigt, fast det är ju så men i allafall.
Kollade på samma gamla bilder jag fått av Sabina och stefan. Då var jag nog inte mer än 15 år skulle jag tro, när man tänker tillbaka får man svart på vitt hur mycket livet har ändrats. Jag ser hur mycket jag har ändras på dessa år. Ungdomslivet är över och vuxenlivet är i full gång. Efter nästa jul så är jag färdigutbildad lärare, jag kan inte förstå att livet springer iväg så fort.
Minna fortfarande när min syster ville att jag skulle hjälpa henne med sminket, att hon var min LILLA syster, det är hon fortfarande men hon är stor nu. Hon är självständig och jag är så stolt att ha henne som min syster.


Jessi och jag, längesen!

Jessi och jag, över tre år sedan

Jessi och jag nu :)


Tänkte lägga upp pysslet jag hållt på med i veckan, eftersom Jessi är i Linköping så har hon ingen tillgång till en dator så jag vet att hon inte kan kolla;P


Någon annan än jag som tycker att tiden flyger iväg?

Kommentarer
Postat av: Helene

tiden bara försvinner!!! men snart får vi träffa våra älsklingar :)

2010-06-09 @ 22:37:01
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0