Hos Anne och Stig

Var där nästan hela dagen igår, det var super mysigt! De bjöd på mat , super gott. Plockad färskpotatis, kött och brunsås. Det var helt underbart gott, jag har tur fick med mig matlåda hem som räcker för två dagar!! Tack! Sen så spelade vi Triss och färg, roligt roligt roligt ! Även om jag kom sist första gången ;P Erfer det käkade vi lite efterrätt, glass och jordgubbar! Riktig sommar känsla det!


Ser ganska gott ut va? :)

Så fick jag träffa underbara Grace också, lika söt som vanligt, men som med alla djur , så var hon svår att fota!


Grace och Erik ligger och myser, brorsan kom ju hem :)

Stig och Erik när vi spelade kort :)

Anne var snabb att ta ut ciggen ur munnen när jag tog kort! ;P

Erik fick tillslut det han ville, hela spader stegen att lägga ner, bra gjort!!!

Sen åkte vi hem och Erik började packa alla grejer han skulle ha med sig, sen kollade vi på en "film" och käkade tillsammans. Sen var det dags för mitt hjärta att åka. Som vanligt orkar jag aldrig följa med ner eller säga hej då i dörren så jag la mig i sängen och hörde när han gick efter att ha fått miljoner pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0