Grattis min älskade Ewe!

Idag fyller Ewe 22 år, hon är en underbar person som jag har haft vid min sida i hela livet känns det som. Vi kan nästan säga att vi är som systrar för vi har växt upp tillsammans. Vi har varit med varandra i många olika tillfällen, delat mycket. De första fyllorna, oskulden, våra födelsedagar, alla jobbiga och lyckliga stunder. Vi har alltid funnits där, vi lekte tillsammans, vi har rest med varandras familjer!
Vi bytte bestfriends hjärtan vid väldigt låg ålder, minns inte exakt men det var längesen!



Idag för att fira henne ska jag bjuda henne på restaurang, vi skall äta på freden! Ska bli jätte mysigt att få fira hennes födelsedag, bara hon och jag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0