Ewes födelsedag, 2s hemkomst

Jag och Ewe var ju ute och käkade på dennes födelsedag, var jätte mysigt. Vi gick till Freden och åt. Det märktes att gumman uppskattade att vi gick ut och åt. Kändes som en bra present till henne!


Jag käkade toast med underbart gott kött. Ewe tog det hon brukade kommer inte ihåg vad det hette! :)

Vacker som få :)

När jag senare kom hem från Kristinehamn så mötte jag upp Stefan och Sabina, vi hade inte setts på en månad ungefär. De kom hem från Spanien. Så vi möttes på stan och shoppade lite! Sen tog vi en fika, regnet bara öste ner utanför. Efter stan åkte vi till Willys och sen hem till dem, där jag sov över:)

Sabinas Fika (stefans hand)

Stefan äter kladdkaka:)

Precis som jag gjorde :):)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej.

När åker du tillbaka till linköping? Tänkte om vi hinner ses, kanske i helgen ? Vore kul om du hade lust att komma hit, förstår om du har fullt upp. Men jag vill jätte gärna ses snart. Har lite svårt att ta mig till karlstad som det ser ut nu. Vi har nämligen sålt våran bil för ett tag sen. Vi ska kolla på en ny på måndag, så då har vi lättare att åka till er. Kram

2010-07-18 @ 14:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0