En natt med tårar

Usch jag hade jätte svårt att sova inatt, grät några tårar om jag säger så. Det berodde på att katterna inte var här, är jätte jobbigt utan dem :( Sen berättade Erik att de saknade mig och jamade som bara den och när sprang för att kolla vem det var som kom upp, när det inte var jag gick de igen :/ Den värsta känslan är att de inte vet att jag kommer tillbaka, vill inte att de skall känna sig övergivna! Fat nu är ju Erik hos dem så det känns lite bättre i allafall !


Min lilla bebis Dollar, allting har gått bra nu med kastreringen! Det är skönt! <3

Jag och Tingeling ute på promenad ! <3

Min vackra prinsessa Scilla <3

Jag saknar mina hjärtan så mycket, kan inte beskriva känslan i kroppen.. Men om en vecka så kommer vi att ses igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0