Städa städa städa

haha det är vad jag och erik håller på med just nu ;P Verkligen storstädning, någon dag skall vi sätta och rensa lite papper :) Men idag blir det:

-Damsuga allt, (kuddar, soffan, filtar, golv osv.)
- Skura toalettgolvet förhand.
- Damma alla hyllor och dylikt.
- Göra ordning i köket, inklusive diska fläkten.
- skura alla golv.
- Diska allt.
- Möblera om lite om jag orkar sen :)

Jag tror det var typ allt, är inte så långt kvar tills vi är färdiga i allafall, det är skönt. Så vi har hunnit med en hel del redan:) Malin ringde förut, hon påminnde mig om att jag ska till läkaren och sköterskan idag! Tur att hon frågade mig! haha tackar :) Så klockan två ska jag dit !

Ikväll ska vi bli bjudna på mat, Mimo ska laga i ordning något spännande och sen äter vi här. Så det blir en myskväll med Tommy och Mimo :) ska bli jätte roligt! Ser i fram emot ikväll :)



Ett kort från Nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0