Idag

blir det att ta det ganska lugnt, känner att det behövs. Egentligen vill ju läkaren att jag skall vara sjukskriven men jag vägrar att ta ett sabbatsår, håller på att lägga undan pengar så att jag kan vara ledig i sommar! Så 3000 la jag undan denna månad, sen tänkte jag lägga undan typ 2000 i månaden, hinner ju bli lite grann i allafall till juni:) Idag ska vi storhandla, det behövs nu, vi ska åka till Willys men Helene och kanske Erika! Fast först ska vi ner på stan och kolla lite, var där igår men vissa saker till lägenheten vill jag att Erik ska vara med att kolla på!

Haha jag och Malin Var på stan igår en stund och innan det tog hon blodprov. Det var första gången jag såg hur sprutan ser ut och hur fort blodet faktiskt rinner. Vi köpte en halsduk var, jag köpte svart och vit och malin grå och rosa! Skitsnygga, prickiga också! Funderar på att ha den idag.

Har varit på bibblan och lånat lite böcker, tänkte försöka sätta mig och räkna lite för Matematik är inte min starka sida. Jag hoppas att det går! :)



Längtar till våren nu alltså!

Var lite roligt för när jag följde med Malin in så kände de igen mig, brukar alltid ta mina prover där:)
Nej nu ska jag göra mig iordning tror jag :) Föna håret sen drar vi nog !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0