Vilken underbar dag!

Haha Erik satte på någon rolig låt! Vi hoppade upp och började dansa här på morgonen! Var super kul, vi skrattade och bara busade! Här får ni höra låten:



Idag blir det fullt upp, vid klockan tolv så ska vi träffa Ewe och Nike. Ska gå på stan och sen ta en fika eller så! Ska bli mysigt tycker jag! Nikes träning blev inställd så då kunde killarna följa med ;) Sen ska jag hem vid halv fyra kanske och börja göra mig iorning sen ska jag hem till Malin. Vi ska käka och göra oss i ordning hemma hos henne! Ska bli super kul! Kommer att bli en trevlig dag;) Igår var det också fullt upp, Sabina kom och hämtade mig vid två tiden och sen gick vi på bergvik i typ 4 timmar och bara tjata ;P Köpte med oss tacogrejer och sen gjorde vi mat hemma hos henne och stefan :) Så spelade vi lite spel och sen kollade killarna på hockey och tjejerna på förhäxad, inga fel. Sabina slumrade till där ett tag. Shit vad vi skrattade, fanns inget annat att göra! ;P

Nej nu ska jag göra mig iordning sen ska vi käka fläskfile med pommes, så gott!!!!



So long !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0