Tisdag

Jag försov mig igår så jag kom inte till första lektionen i skolan. Det var verkligen inte meningen för jag gillar faktiskt storföreläsningarna! De ger mig väldigt mycket eftersom jag tycker att det är svårt med matematik. Jag satt och läste och räknade lite tal igår, det gick sådär... Behöver någon som förklarar lite närmare hur jag skall tänka! Men det löser sig nog :) Idag börjar jag vid elva, ska träffa studiegruppen då och sen slutar jag vid klockan fyra:) Vi ska ha matte gympa, ska bli skojigt!!! :) Får se hur mycket jag orkar, är inte direkt helt återställd , det är svårt att få ner sockret helt :/

Igår vad jag på IDUN, i karlstad och satte i röda slingor i håret. Det kostar 65 kronor slingan och de håller ungefär 3-5 månader! Det beror på hur man sköter det:) Känns i allafall jätte bra och jag älskar ju rött så färgen var perfekt för mig :)

Se själva:



Så ser det ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0