Ensam

Idag var det en vanlig dag, jag skulle till skolan och så. Vi satt här hemma jag och Erik och sen ringde Rasmus (Jessis kille) De behövde hjälp i företaget. Så Erik ringde arbetsförmedlingen och han kunde jobba 2-3 veckor utan att det berörde arbetsförmedlingen! Trodde att han skulle åka imorgon eller övermorgon men han åkte redan vid klockan två idag och då var jag i skolan, så nu kommer han inte hem på hela denna veckan och kanske till helgen efter och sen åker han tillbaka igen till Linköping. Jätte roligt att han får jobba och tjäna pengar men vad konstigt det känns, vet inte när jag var ensam så länge sist. Ska kanske ta med mig katterna tillk-hamn och bor där medan Erik är borta! Så nu sitter jag och kollar på tv, ska snart plugga sen blir det en dusch och sängen! Har bestämmt mig för att sova ensam en natt till i allafall... !



Kommer att sakna dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: madde

Hej. Kul att Erik får jobba, glad för eran skull. Till veckan flyttar vi våra saker till huset, men ska bo hos magnus syster ett tag. För vi får inte tillgång till huset förens 1 april. Men våra saker ska stå där.. FÖr 12 mars lämnar vi lägenheten till de nya ägarna, lite ledsamt men samtidigt spännande.. Jag hoppas allt är bra med dig.. Kram

2010-02-23 @ 20:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0