Dagen efter

så fick jag åka in till sjukhuset för att sockret var så högt och att jag hade mycket ketoner i kisset! Så vi åkte in vid elva sen fick jag ligga med dropp i en timme och de tog prover hit och dit. Tillslut fick jag åka hem , mår fortfarande inte på topp och sockret är fortfarande högt men jag jobbar på det i allafall!!!





Aldrig trevligt med massa nålar, men men förhoppningsvis så kan jag ändra den onda cirkeln och få ett bra blodsocker. Det tar så mycket på krafterna att ligga runt 20. Nog klagande, ska snart åka till Willys med Ewe och Nike , ja just det idag har jag satt i RÖDA slingor i håret får ta kort sen och lägga ut :)

Kommentarer
Postat av: Mimo

Krya på dig hjärtat, förstår att det är jobbigt :-( Jag ska snart fylla på mobilen, då ringer jag och tjötar lite ^^

2010-02-22 @ 16:13:56
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0