Bloggen har varit ... lite tyst..

Hehe jag hamnade nog i en period där jag helt enkelt inte tänkte på att blogga. ingen motivation direkt. Kan ha varit att jag började min VFU i en årskurs 6 som tog upp hela min tid. Det är spännande, utmanande och underbart! Jag känner att jag har utvecklats otroligt mycket.

Nu har jag lite hmm.. jullov, ska bara fixa tre arbeten men ändå ;P Det ska bli intressant att skriva så sätt, men på universitetet har man aldrig riktigt något ordentligt lov. fast nu är det i sluttampen, examen väntar 21 Januari! ;P

Ska lägga upp lite bilder sen från jul och middagar och allt sånt! Har ju blivit en hel del ;P


Jag och Erik på julafton hemma hos mina föräldrar :) Elin tog kortet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0