Solen

skiner i karlstad idag! Skönt med lite ljus, hoppas det är lika fint i Kristinehamn för vi skall snart åka dit! Igår efter att jag svettats och rensat och svärt så blev det lite bättre i lägenheten. Fy bubblan vad mycket grejer alltså!


Detta är endast en del av lägenheten så såg det ut i alla rum. Så jag hade en hel del att göra. Erik åkte iväg en sväng på bilbingo med sina föräldrar! Sen möttes vi hos Stefan och Sabina där vi åt tacos och spelade spel! Super mysigt, men jag tröttnade på TP efter andra gången de andra har lite större intresse ;P hihi

Idag har vi inte gjort så mycket, varit riktigt skönt måste jag säga. Får passa på här innan skolan börjar på onsdag! ;P Ska även dra igång med träningen med Ewe imorgon! Ska bli skönt att börja igen!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-30 @ 15:43:06
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0