Wonderful day!!!

Har kommit hem från skolan nu, gud vilken bra dag det varit i skolan, vi jobbade på väldigt bra på räknejouren, jag och Helene gjorde 30 tal ! Och då var allt om ekvationer så vi var super nöjda! Känns som om man börjar förstå hur det hänger ihop mycket bättre ! Känns skönt ! Och vi blev färdiga med bokuppgiften som har hängt över en som ett regn mål. Usch vad det tagit tid och energi, imorgon är det "redovisning" och sen är det HELG! Idag tänkte jag läsa och räkna lite, kanske ute på balkongen ? ;P

Jo det jag skrev i morse handlade om mitt återbesök till min diabetes sköterska, har ju inte haft så bra värden och jag är rädd att HBA1C ska ligga ännu högre. Blir alltid extra orlolig. Man känner sig så misslyckad om det inte går åt rätt håll. Nu vet jag inte riktigt vad som hänt med sockret ... i flera dagar nu har jag legat mellan 3-4 flera gånger, skrit irriterande. Speciellt eftersom jag får en rekyl sen, (kroppen höjes sockret själv) Då blir alla värden så hoppiga... Fast det ska väl gå bra ! *Hoppas jag,,,! Jag tar alla sprutor som jag ska, hade lite svårt att komma ihåg morgonsprutan förut eftersom jag inte tagit den hela tiden, men nu funkar det väldigt bra !!! Woho!



Älskar att solen är framme på dagarna, så underbart!

Kommentarer
Postat av: Josse

härligt med sol :)

2010-04-14 @ 18:24:57
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0