Vetrinär besök

Jag är en stolt mammi idag. De var jätte duktiga och lugna ! Och det bästa de var friska allihopa !!! Tingeling och Dollar behöver äta mindre käk... fast det hade jag redan räknat ut ;P Och scilla fick något mot hårbollar! Det är så skönt när det har gått bra, att veta att inget är fel på dem. Det ger mig en stor trygghet, de är ju mina bäbisar och jag gör allt för att de skall må bra!
Tingeling gillar verkligen inte att åka bil, hon jamade och jamade när vi åkte, ibland låter det så hjärtskärande! Men det får man koppla bort för hon far ju inte illa på något sätt även om det låter så!



Här står burarna framme, skulle snart sätta in katterna. Självklart har de filtar i som de känner igen :)

Nu är de i buren :)


Scilla och Dollar får dela bur, det blir de lugna av!
Tingeling åker i en egen bur eftersom hon är mest självständig!


Sen var det home sweet home, de fick gå ur burarna och ta helg :)



Så STOLT !!!!!!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0