Vaknade

av att två katter satt vid varsin sida om mig , Scilla jamade och Tingeling "tvättade" mitt hår ! Även om klockan var sex så är det mysigt med dem. De är som familje medlemar! Älskar dem jätte mycket <3
Idag ska vi till vetrinären med dem, på rutinkontroll , blir alltid så nervös, tänk om något inte är bra ?? nej usch, men det är skönt att komma iväg. Det passar perfekt när Erik kom hem och hade bil för det skulle vara jobbigt att ha med 3 katter på bussen. Så klockan 13.00 har vi fått tid.

Solen skiner idag igen, det rodde jag inte eftersom det varit prat på att vädret ska bli sämre igen, så man får vara glad de tillfällena det är vackert väder!

Nu ska jag försöka plocka lite och så, sen börjar smallvile klockan 10 och det vill vi nog se! :)

Vad har ni för planer denna fredag?


Dollar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0