Skogen lugn.. eller?

I fredags bestämde jag mig för att ta med Ewe ut i skogen innan träningen. Så vi möttes vid klockan tolv vid universitetet. Sen lämnade vi lite grejer på gymet sen började vi gå mot skogen. Ewe visste inte vad vi skulle göra, men jag hade tagit med mig ägg smörgås och sittdynor ! Tillslut berättade jag! Det var jätte mysigt och skogen har ett sång lugn, haha tills vi kom dit kanske! :) Vi hade kameran med oss så det blev en del kort, haha när vi klättrade, gick balans gång och sånt!

Ewe gick balansgång mycket bättre än jag, jag kunde inte riktigt vända på rätt sätt! Kolla själva:

Ewe i mitten ungefär av stammen ;)

Hon lyckades vända så fint ;)

Sen var det min tur:

Suddigt men det är jag ;) Mitt på stammen sen blir det, hmm inte lika bra ....
Försöker att vända, måste ta tag i trädet....
Jag kämpar, men bryter ut i ett förtvivlat skratt ...
Här tappar jag balansen helt...
Sen var jag inte uppe på stammen något mer....

Haha vi skrattade ganska bra då, båda två!!!


När vi hade gått en bit till så satte vi oss och åt en macka och pratade, det var skönt och lugnt att bara sitta och prata :) Hittade detta ställe:


Sen blev vi lite tokiga igen när vi skulle gå tillbaka så det blev mer (konstiga) kort, men det är så roligt att ha kvar!


Tittut!

Smyger på alla ekorrar i skogen..........


Det var jätte mysigt, sen gick vi och svettades på gymmet, sen blev det mat och en hel dag bara att sitta och prata i flera timmar i solen!!! En jätte bra dag!!

På kvällen så åkte jag till Sabina och Stefan, Sabina hade sin lillebror Jesper där. Så jag fick ta en snabbdusch och sen gick vi ut på Mongolian och käkade. Var väldigt god mat där, hade aldrig varit där förut ! Har tagit något kort men kan inte föra över det till datorn, får lägga ut det senare! Efter det så åkte vi hem och kollade på en film, den var riktigt bra. Minns inte vad den hette nu.

Så tack för den underbara fredagen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0