Mörrn mörrn

Nu har jag kravlat mig ur sängen, det var skönt med en sovmorgon!! Det behövdes. Idag är det ju fredag , vet faktiskt inte vad som står på schemat än men det lutar åt två saker! Vi får se, först och främst ska jag lägga mig i soffan, käka frukost och kolla på något bra program eller film. Hehe , sen ska jag plugga på morgonen här och efter det blir det gymmet ! Sen får vi se vad dagen har att erbjuda!

Åh jag ver så sugen på att spela the sims igår, men jag hittade inte den första skivan, :/ Inge roligt när det blir så, ville ju verkligen. JAJA i-landsproblem i högsta grad! haha , ett gulligt litet problem i allafall ;P

Vad har ni på G denna fredag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0