Lördagen ....

Det blev en sen fredags natt så jag sov ganska länge. Jag och Ewe käkade mat och pratade och umgicks! Hon åkte hem vid 4 halv 5 tiden eller något sånt, tur att det går bussar på lördagar! Sen gick jag hem igen efter att ha följt henne till bussen och pluggade en stund. Sen åkte jag till S och S och lillebror för att se på film och käka . (åker bara dit för att äta) lite snålt men ändå ;P hahahahahahaha!! Nej då men vi åkte till pekås och handlade mat och lite snacks till filmen! Det var mysigt, inte riktigt lika bra film denna gång men det var trevligt !
Sen spelade vi kort men vi hann aldrig köra klart det tar så lång tid att spela det! Måste nästan börja sex på kvällen eller något sånt.

Sen var det en liten drick insident , haha de är för roliga ibland ;P;P

En eller två?? vilka sorter??? ehh vadå??????


HAHAHAHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0