Lägenhets glimtar

Jag skulle ju visa smådelar av min lägenhet , det hade jag helt glömt bort faktiskt! Men korten har jag ju kvar så det är ju bara att slänga in lite foton. Som sagt jag älskar rött, rosor och döskallar (för er som inte visste) .


Här har vi köksbordet, det köpte mamma och pappa åt oss när vi flyttade in! Älskar färgerna, mörka träfärgen och det svarta! Duken fick vi av Anne , Eriks mamma i julklapp, passade perfekt!

Här är "hallen" eller vad man skall säga. Här går det mycket i brunt och beigt ! Gillar de färgerna också. På byrån står det en skål som är formad som två händer, vi köpte den på aktion. Helt underbar, där brukar vi lägga viktiga saker eller bara slänga nycklarna när man kommer in!

Här är en av våra tre svarta hyllor i vardagsrummet. Här har vi massa roliga saker, exempel en anka längst upp (han dansar och låter, party upplivare) , Sen finnsa det riktigt betydelsefulla saker som vi stolt visar upp, kan ni se vad det är ?

Dålig bild men vi har jordens coolaste spritflaska, ED hardy !!! Kostade därefter kan jag säga, men snygg är den!

Självklart går kattställningen också i lite rött! Nice , och Elvis i bakgrunden!


Nu ska jag hitta på något annat , mina favoritställen i lägenheten får jag lägga ut sen eller en annan dag! hihi blir så långt inlägg annars !

So long!

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

Hej hej:D hur har din dag varit i dag då? Ätit någon mjukglass än?:D

2010-04-14 @ 19:47:08
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Josse

hehe,jo det gör jag ;D

2010-04-14 @ 19:57:14
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0