Kläder och skor

av mitt hem får ni se nu ;) Jag älskar allt som har med rött, döskallar och rosor att göra, och det märks i lägenheten också;) Har satt min egen touch på det. Jag bor i en två på typ 64 kvadratmeter , Det bästa är nog klädgarderoben, vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan den, Så den får ni kika in i först :



Det är stökigt just nu, tycker att man viker och gör fint, sen kommer stormen Malin och allt ser ut sådär igen;P Här har jag sommarkjolar, tröjor,t-shirtar och mina linnen ;P;P

De små bilderna, är mina byxor (alla sorter) och mina tjockare tröjor och skjortor och sånt ;)

Här är min favvobyrå , alla mina klänningar. Är lite för många kanske, fast det är det jag gillar mest. Att kunna variera olika stilar och ha lite att välja på ;)

Sen har jag ett litet problem som E kan bli galen över, det är mina skor. haha ska visa er några stycken, som jag har framme, resten ligger i en "kista". Har lite problem med att slänga grejer haha ;P



Det är lite av mina skor, ibland hittar man ett par och fattar inte vart de kommer ifrån;P

Det blev ett långt inlägg så jag visar mer ikväll eller imorgon, på mer inredningssaker ! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0