Idag

blir det fullt upp, ska se, ska rensa i garderoben och sen så ska jag rensa alla lådor, ska bli underbart skönt när det är gjort ! Lägenheten ska bli ett hem igen, och det är en jävligt bra början redan nu. Så det skall jag göra.

har ganska mycket tankar just nu, speciellt om vänner, nee jag vet inte vad jag ska skriva, är väldigt mycket känslor just nu. Ska bli skönt att komma bort från allt ett tag. usch är så trött på att känna mig som ett andrahandsval...! Jag blir alltid så otroligt besviken och ledsen, jag vet inte riktigt varför... Men jag känner mig väldigt liten just nu och inte trygg i vart jag står alls. Speciellt inte trygg i vart de andra står...
Är det så svårt att tänka på hur jag kan känna ??

Ingen ide att ringa sen och fråga vad det handlar om, känner du dig träffad så kanske det är så!



Nej vill fan i mig bara dra täcket över huvudet och låta känslorna komma fram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0